برند کچوا
کچوا،ما محصولات خود را در فرانسه در پای مون بلان، در فاصله ای دور از کوه، جنگل و برف طراحی می کنیم.
برای نوآوری عملی است!
به محض اینکه ما محصولی را (با محیط زیست) طراحی می کنیم، تیم های طراحان و مهندسان ما می توانند آن را در آزمایشگاه های ما و به ویژه در این زمینه آزمایش کنند.

به هر حال، نام “کچوا” از کجا آمده است؟
مردم کچوا که در قلب آند متولد شده اند، مظهر ادغام با محیط زیست هستند.
کچواها عشق واقعی به طبیعت دارند: آنها از آن محافظت می کنند و منابع را به شیوه ای منطقی و معقول از آن استخراج می کنند.
جامعه ای مبتنی بر اجتماع، تبادل و شنیدن.
منبع الهام تمام نشدنی برای همه دوستداران قله و طبیعت.

1997
تولد این برند در کوهستان
حدود 10 کارمند گروه Decathlon دفتر مرکزی در لیل (فرانسه) را ترک می کنند و به سمت کوه های آلپ حرکت می کنند تا جایی که ممکن است به تمرین کنندگان نزدیک شود.
ماجراجویی در پای مون بلان، در آپارتمانی به مساحت 55 متر مربع که به یک دفتر تبدیل شده است، آغاز می شود.
بنابراین نام تجاری ما متولد شد که نمادی در بخش فضای باز خواهد شد: کچوا

1998
اولین محصولات کچوا وارد فروشگاه ها می شود!
کمتر از یک سال بعد، در بهار 1998، این برند کوهستانی محصولات خود را در تمامی فروشگاه های Decathlon عرضه کرد.
محصولات Quechua که با ورزشکاران و توسط ورزشکاران طراحی و آزمایش شده اند، از همان ابتدا تجربه بسیار قوی میدانی را نشان داده اند.

1999
سایتی کاملا اختصاصی به ورزش های کوهستانی
دو سال پس از ایجاد آن، تیم Quechua به یک فروشگاه 1000 متر مربعی، مستقر در نزدیکی Chamonix (فرانسه) نقل مکان کرد.
در این مکان، 15 کارمند محصولات پیاده روی، کوهنوردی،، اسکی و اسنوبورد را تولید می کنند.

2002
آغاز داستان های بزرگ با سفیران ورزشی ما
برای طراحی محصولات نوآورانه تر، این برند از تخصص ورزشکاران شناخته شده ای مانند داوا شرپا استفاده می کند: نمادین ترین سفیر ما به دلیل سابقه و ارزش هایش.
تریلر و اسکی باز نپالی، اصالتا اهل دره اورست، ورزشکار و بیش از همه انسان دوست! برنده UTMB® در سال 2003، او همچنین در بازی های المپیک در سال های 2006، 2010 و 2014 شرکت کرد.

2004

2005
انقلاب “2 ثانیه” در جریان است
یک آزمایش کننده در سال 2003 بیان کرد: “من رویای چادری را می بینم که شما به هوا پرتاب می کنید و خود برپا می کند.”
تیم های کچوا با الهام از این بینش موافقت کردند که این چالش را انجام دهند. آنها 2 سال بعد و پس از نزدیک به 18730 ساعت تحقیق و توسعه به این چالش دست یافتند.

2010
اولین پشم گوسفند طراحی شده با محیط زیست
حفاظت و کاهش اثرات زیست محیطی در عین تضمین محصولات فنی، چالش پشم گوسفند Forclaz 50 است!
در سال 2010، این اولین پشم گوسفند این برند بود که با طراحی سازگار با محیط زیست، از پلی استر بازیافت شده از بطری های پلاستیکی ساخته شد.

2013

2014
سایت جدیدی که به طراحی اختصاص دارد
در سال 2014، تیم ها به یک دفتر مرکزی جدید نقل مکان کردند: فروشگاه کوهستان.
این معبد ورزش های کوهستانی که با احترام به محیط زیست طراحی شده است، که هنوز در پای مون بلان قرار دارد، به طراحی اختصاص دارد. تمام زیرساختها را دارد تا تیمهای ما از علاقهمندان به کوهستان را قادر سازد تا محصولات بهتری را هر روز طراحی کنند: کارگاه نمونهسازی، آزمایشگاه نوآوری، منطقه شنود مشتریان و غیره.

2016
ترکینگ تبدیل به فورکلاز می شود
کچوا تصمیم می گیرد منحصراً بر پیاده روی و کمپینگ تمرکز کند.
این گونه بود که این برند باعث تولد Kalenji 2015 شد، سپس Forclaz که به نوبه خود تریلرانینگ و پیادهروی را توسعه داد.

2019
راه اندازی در اجاره تجهیزات
کمبود فضا برای نگهداری تجهیزات شما، تمرین گاه به گاه یا تمایل به تمرین به روشی پایدارتر، Forclaz و Quechua خدمات اجاره ای برای اجاره تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ در فرانسه ارائه می دهند.

2020
15 سال بعد، انقلاب کمپینگ ادامه دارد!
چادر جدید 2 Seconds EASY متولد شده است: جمع و جورتر، باز شدن و تا شدن آسان تر، نوید تجربه کمپینگ عالی را برای چند سال دیگر می دهد!

2022

2026
تعهدات برای عملکردی حتی پایدارتر
علاوه بر ارائه محصولات فنی به شما، تیم های طراحی متعهد هستند که تا سال 2026، 100% محصولات ما با رویکرد سازگار با محیط زیست طراحی شوند.
منبع:https://www.quechua.com/the-brand
گرد آورنده مقاله: سبا محمدی